Kviečiame į edukaciją, kurios metu naudosime netradicines meninės raiškos priemones ir į meninius dalykus pažvelgsime iš kitos pusės – mechaniškai. Skatinsime naujų idėjų generavimą ir sprendimų priėmimą. Gaminsime erdvinius kūrinius, galvosime jiems pavadinimus ir skatinsime vaikus plačiau pažvelgti į meno rūšį – dailę.
Edukacijos pradžioje vaikai bus supažindinami su Niutono judėjimo dėsniais. Pažins ne tik patį mokslininką, tačiau ir jo atliktus darbus, konkrečius pavyzdžius.
Kad atkreiptume vaikų dėmesį, parodysime apčiuopiamus darbų pavyzdžius. Kartu nagrinėsime ir diskutuosime, kviesime vaikus nebijoti reikšti savo nuomonės. Mokiniai patys galės prisiliesti prie pavyzdžių ir išbandyti jų veikimą.
Edukacijos tikslas – sukurti objektą, kuris atliktų jam būdingas funkcijas. Taigi, kiekvienas vaikas susikurs sau po objektą: kraną arba paukštį. Tai nebus piešinys ant lapo, jei tai kranas, tai jis kuo puikiausiai atliks savo funkcijas ir judės, jeigu tai paukštis – galėsime judinti jo sparnus. Meninių objektų judėjimą padarysime vamzdelių ir švirkštų pagalba. Proceso pabaigoje vaikai galės pasitelkti savo vaizduotę ir meninius sugebėjimus dekoruodami savo darbą.
Tapkime kūrėjais ir išradėjais!
Edukacinės programos trukmė – 1 valanda.
Į kainą įskaičiuota:
– apsilankymas Galvasukis pažinimo erdvėje;
– edukacinė programa Dailė ir mechanika;
– pavyzdžių nagrinėjimas ir išbandymas;
– meninio objekto (kranas arba paukštis) gamyba.
Bendra trukmė 2 val.
test